Friday, May 15, 2009

Sila sediakan tissue

Ini bukan entry air mata...jangan panik bila disuruh sediakan tissue. Sebenarnya nak suruh korang lap air liur...takut drooling jer nengok mangga manis ni ....hehehehe. Jangan marah aaaaa.....nanti kena jual kat pasar malam.
Dari trip Penang hari tu lagi dah terliur tengok mangga. Mana taknya sepanjang jalan tu orang jual mangga...perghhh...dah ler semua kaler kuning...menggoda kalbu sungguh.
So last Wednesday pergi pasar malam kat Penchala tu apalagi melepaskan hajat dihatilah. 2kilo for RM5.
Apalagi belilah...ada dapat dalam 5 biji.
Puas hati makan....manis

nasib baiklah setelah mengunakan tone suara yang ala-ala manja...hahaha....encik suami saya telah berbaik hati untuk buang kulit mangga dan potong sekali. I lap u lah, darling :D


fuhhh....manis you. Kami makan bertiga jer sebab lagi dua tu tak minat makan mangga....ehhh...selalu ada jer 2 yang tak suka makan buahkan...

kalau I potong tang biji tu mau kasi isi lebih sikit sebab suka gigit biji dia. Tapi jangan komplen lain kali orang tak mau potong nanti, buatlah sendiri padan muka

Jangan lupa ya...kalau terasa air liur nak keluar sila kesat cepat :D

2 comments:

Mrs LVoe said...

my fav fruit.. minta la sket kak

Pink Mama said...

hehehe...nak ambiklah :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin