Saturday, February 7, 2009

Kuku ku kaki kaku

Baru berangan nak simpan kuku jari panjang sikit sekali dah dekat X. Mula-mula adik komplen dia kata kuku I tajam kena badan dia bila I nak pakaikan dia baju. Pastu Ayah pulak bising kata dia tak berkenan kuku I panjang :(

Pastu dia kata lagi I selalu bising kat Abang suh potong kuku dia tapi Mamanya kuku panjang. Tapikan kuku I bersih bukan macam kuku budak boy tu yang hitam dan kotor kalau kuku dia panjang.

Terpaksalah mengalah...habis angan2 konon-konon nak buh inai kat kuku. Pakai kuku palsu jerlah macam ni :)














Alah bukannya panjang pun, tengok tak lepas pun dari line jari. Kuku jari telunjuk I tu senget sebab masa I sekolah rendah I suka sangat gigit kuku kadang-kadang sampai berdarah-darahlah.

2 comments:

mimielola said...

Ouch, tongue twister betull!

Pink Mama said...

hehe...biar terbelit sikit lidah :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin