Sunday, February 22, 2009

I choose not to forward









Terus terang I cakap I cukup bengang kalau dapat sms berupa macam ni. Bagus nak sebarkan doa nabi ni.

TAPI......nak berapi dah ni....

janganlah pulak kata kalau kirim kat 10 orang lain dalam masa 2 jam akan dapat kebaikan dan kebaikan

KALAU TIDAK.....

akan mendapat musibah besar pastu boleh cakap ini amanah demi Allah...

TOLONGLAH......rezeki, jodoh, maut, musibah ker apa ditentukan Tuhan bukannya disebabkan oleh tak hantar sms ke 10 orang

Jadi tolonglah janganlah lagi sebarkan sms-sms berupa begini

I jugakkan takkan mengkayakan lagi A-nanda K-hrishna tokey MA-XiS ok dengan mengforward sms-sms begini.

TOLONGLAH JANGAN HANTAR SMS-SMS begini pada orang lain!!!!!

3 comments:

mimielola said...

I ingat lg dulu dulu, diorg bg style surat layang - letak kat post box. dan msg nya lebih kurang sama. kalau tak bg kat bbrp org, akan dilanda musibah... haiyoooo

Pink Mama said...

I selalu gak dapat surat2 layang tu dulu tapi selalunya ditong sampahkan sahaja...

Mrs Taz said...

i kalo dapat pun i tak forward tp kadang² i forward balik ke sender sahaja :)

ni kira surat berantai zaman IT la ni kan?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin