Tuesday, April 14, 2009

Renungan matamu membuatku tak lalu makan

Hari ni konon-kononnya nak trylah makan kat tempat baru.Makan kat restoran yang sama jer pun boringlahkan.
Hubby I sebenarnya tak nak sangat, dia nak makan tempat biasa tapi biasalah I kan degil.
Padan muka....tak nak dengar cakap orangkan. Terus tak lalu nak makan. Nak tahu kenapa?

sebab dia nilah. Dahlah mula-mula dia panjat kerusi I pastu dia stare non-stop kat I. Really stare tak berkelip-kelip mata....lama giler. Hilang selera I nak makan...terus tak habis nasi. Hubby I dok kata jangan layan..ialahlah tu kucing tu dok renung I macam nak makan jer tau :P

I really hilang selera ok...sebabnya I penakut kucing.

Tengoklah gambar kucing ni banyak-banyak ya. Ini semua hubby I ambik...koser I nak ngambik gambar kucing ni...seram










Lain kali tak nak makan kat kedai ni lagi...banyak sangat meow.

4 comments:

Syima Syaz said...

Eeeeiii kiut2!!!!

Pink Mama said...

kiut ya...I macam nak melompat atas kerusi ...hehehe

dikwirina said...

eeeee....geliiiii!!

Marisa said...

sama la....saya pun takut kucing.. tgk dr jauh suka la....
saya pun ada buat entry fasal kucing. kebetulan!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin