Monday, April 13, 2009

Bersiaran langsung dari KLCC



Kepada orang-orang yang sedang bekerja dan berada di pejabat....jangan marah ya

I cuti hari ni
I sedang bersiaran langsung dari KFC, KLCC
I paid RM4.10 untuk berinternet...no lah that's my how much my breakfast cost :)

Sebenarnya bukan suka suki nak cuti tapi ada urusan

Bibik punya passport nak expired so sebab makcik tu nak sambung lagi kerja dengan kami makanya tu yang kena extend passport dia lagi.

KAlau tahu ler sebelum subuh kami sampai kat embassy Indon tu sebabnya sampai 8.30pagi dari beribu umat manusia beratur

Kesian hubby I kena beratur dengan maid kami tu lebih 1/2 jam dah sebab ramai sangat orang berurusan kat situ

Nak cari parking kat situ sikit punya impossible so I larilah bawak kereta pergi KLCC

baliklah lepak KLCC daripada dalam kereta berpanas dan berlapar

At least bolehlah jugak cuci mata dan menghabiskan duitkan :P

So kalau sapa-sapa nak cari I, I ada ada kat KFC ye...jerit jer PINK MAMA!!! :P


2 comments:

dikwirina said...

i think KFC shud make u their ambassador la ;)

Pink Mama said...

hahahaha...selalu nau kat KFC ya :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin