Thursday, November 6, 2008

Pada suatu Khamis .....


Pada satu pagi Khamis yang indah, seorang kanak-kanak kecik telah menunjukkan kepada Mamanya pelangi yang sangat cantik (area rumah saya ni selalu ada pelangi :) )





Selepas meghantar anak-anaknya ke sekolah, Mama dan Ayah telah melepak bfast di McDonald sambil nak membrowse internet. Malangnya internet tidak pulak di"on"kan di tempat bfast itu. Ishhh...kalau tau baik lepak kat Starbuck tau. Bosan Ahkak tau tak leh tenet....


Selepas Ayah singgah di opisnya dan membuat kerja sikit, kedua2 Mama dan Ayah yang bosan ini pun mengambil keputusan untuk menjemput Adik dari kindergardennya itu.
Disebabkan kami sampai awal kat kindy Adik, maka kami pun berdatinglah kat kerusi depan sekolah Adik tu.



Dua ibu bapa yang bosan giler....



Mamanya yang masih tak sedar diri bahawa kakinya sakit, telah gatal mahu juga jalan atas batu2 kecil ini. Lepas tu baru padan muka sebab sakit sebenarnya jalan kat atas batu exercise tu...hahaha

Akhirnya, loceng sekolah Adik berbunyi jugak. Maka Adik dan Mama pun berpegangan jalan untuk pulang :)


Itu jerlah kisah kami hari ni... :P


2 comments:

cik wanie said...

akak,
bestkan bila dah berkeluarga nie,
wanie pun teringin gak,
tapi belum sampai jodoh lagi lah,
hurm....

doakan tuk wanie yer,kak:)

Pink Mama said...

Wanie, Akak doakan Wanie cepat dapat jodoh. InsyaAllah :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin