Saturday, November 29, 2008

First blog award ever

Wahhh...first time I dapat award u. Terima kasih ya Wanie sebab bagi award ni. So saya terimalah award ini dengan berbesar hati (cewahhh...ngalahkan Grammy award u ucapan tu). Tengok tengah2 malam pun gigih pi mengollect (collect ler) award :)



Tapi ada syaratlah pulak ya...syarat2nya adalah.....

1. Sape yang dapat award ni leh letak kat blog memasing
2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang
3. Bagi award ni kat 7 orang bertuah
4. Tinggalkan ia mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kt orang tu

So saya pilih :

1. Adikku Nad

2. Ms Lola

3. Mrs. Taz

4. Lady Verde

5. Malaysian Super Mummy

6. Cik Chelsea

7. This amazing mom...Mak Andeh

I'm gonna paste my award now :)

7 comments:

CikChelsea said...

wahh..saya tsenarai?kakak..saya sgt tharu..hiksss..trima kaseh yaaa :D

Pink Mama said...

CikC, hehehe....sama2

supermummy said...

terima kasih beribu ribu lemon pink mama! nanti saya tampal di blog! kehkeh..

Nad Eusoff said...

oh ku collect sekarang kak..wah beratnye award nih..ingat nak pakai bakul, tp kena pakai troli..ehehe

Pink Mama said...

Supermummy...sama2 beribu2 lemon :)

Nad: kalau berat suruh ler cik abang tolong angkatkan :P

Mrs Taz said...

Pink Mama,

I collected my award already... Tqvm... happyyyy :D

Pink Mama said...

Mrs Taz,

u are welcome :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin