Wednesday, October 15, 2008

Kasut merah & duit terbang

Semalam Hubby saya telah pun terima cek yang ditunggu dari Era.fm setelah sekian lama kami menunggu cek kemenangan kami ini tapi yang tak acinya mana saya punya?. Dua bulan lepas kami dengan secara tak sengaja (ada ker tak sengaja?) telah masuk contest ni setelah dipujuk oleh orang2 OCBC itu sementara menunggu son saya habis kelas Kumon dia. So we don't loose anything right?. So kami pun masuk ler.... janjinya hujung bulan September tu diorang nak poskan cek itu tapi nan ado sampai kami pulak yang kena call station radio itu tanya pasal hadiah kami ni. Where's mine, how come he got his since we entered at the same time.


ceknya bertarikh 29 Sept ni baru dapat semalam by courier



Kena masuk dalam bilik kecik ni dan cuba tangkap sebanyak mungkin bola2 pingpong yang berterbangan itu.

bismillah....

nampak tak saya sedang membongkok kebelakang...ini trick yang diajar oleh orang2 OCBC tu semua ...


ini pulak hubby saya...of course ler dia dapat lagi banyak bola dari saya sebab badan dia lagi besar :)

Alang-alang dah post ni kan...ni nak cerita sekali pasal si diva kecik saya ni sibuk mencari kasut merahnya. Kasut merah ni al-kisahnya untuk concert day nanti tapi dia tak sabar-sabar ajak pergi beli jugak kasut merahnya itu walaupun sudah dipujuk beli during weekend. Udah ler malam sebelum tu dipaksanya kami sekeluarga pi Tesco cari kasut merah dia. Tapi yang kat Tesco tu tak lawa so setelah dipaksa kitaorang bawaklah dia pergi Jaya Jusco One Utama.

Tengok jerlah ya gambar diva saya ni memilih kasut...ya Allah ..fussy giler. Mama dia lagi senang beli kasut tak adalah menerai banyak2 macam dia

berapa banyak selection kasut merah...macam nak raya cina pulak

first shoe


yang ni lawakan...tapi little diva tak mau



this one is cute too...





tada....inilah kasut yang pilihnya siap ada reben2 you. Dah siap pakai ke sekolah walaupun disuruh simpan untuk concert day nanti.

Tak apalah...asalkan dia happy walaupun wallet mamanya dah menipis sikit :)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin