Wednesday, October 29, 2008

Action movie, anyone?

Bukak-buka mata jer, I saw these on my table. (Yes..I do take naps in the afternoon, if I don't have any shopping agenda for the day :P) In today's case more like tido mati jer sebab tak sedar langsung bilalah my collegue letak these CD's on my desk (harap2 aku tak berdengkur ker apa ke...kalau tak maluuuuu). Speaking about collegue, ada kawan yang mengadu kata dia dipanggil "my girl" atau "my staff" by her senior exec. which is a bit not nicelahkan since my friend ni yang bawak masuk senior exec dia tu into this company. All my bosses tak pernah address kami as their staff instead we're address as their collegue, which sounds nicer, I guess.

Back to the CD's...what's with all the ganas-ganas movie?. Do I look like a violent type?. I prefer those romantic comedy movies, FYI. If given a choice, at all times I'll prefer a girly movies instead of the ganas-ganas one. My Hubby usually watch those ganas-ganas movie alone...tak koser nak tengok melainkan terpaksa. Terpaksa meaning that dah ada kat panggung wayang tu and tak ada cerita lain nak tengok selain cerita action pack itu :P

But mostly, we terpaksa dan dipaksa untuk menonton cerita either cartoons or animation sebab budak-budak bertiga tu nak tengok. Oklah, at least the whole family enjoyed it. When the kids are happy, Mama's happy too.

Cerita Hantu?.Ohh...saya suka gak tapi Hubby pulak tak suka sebab dia penakut...hehehe. Dia kata kalau dia tengok cerita hantu nanti malam dia tak boleh tido sebab terbayang-bayang hantu tu. Cehh...badan jer besar tapi penakut. Bayangkan nak tengok cerita "Kekasihku seru" yang kat TV3 tu pun siap terpekik2, "Mama...Mama...meh ler duduk kat Ayah". Sekarang si Adik pun dah jadi penakut macam Ayah dia. Sampaikan kalau dia nak tido, Mama dia tak leh nak pi mana2. Kena temankan sampai dia betul2 tido, kalau tak dia menangis sekuat2 hati.

Oppsss..stori CD dah meleret-leret. Bilalah nak tengok CD tiga keping ni? Bagi kat Hubby sure dia suka. Kalau gimme "Sex and the city " movie ker...malam ni jugak aku sanggup tengok although besok keje :)

2 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

owh...i dah tgk that tropic thunder...macam2 bese jeeee....huuhuhuhuu...in a way, we expect more from ben stiller this time ;p

Pink Mama said...

verde: I'll watch it this weekend kalau sempatlah...ada wedding + bday party lagi...emmm..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin