Wednesday, October 8, 2008

Hei...that's unfair

Tengahari tadi saya dan Hubby pergi lunch date ke tempat ini. Tempat ni parking free plus tempat makan pun aircond

Tetapi saya ada sedikit kebengangan hari ni. Nasi saya dan teh ais saya ni dicharge RM5 oleh cashier wanita itu. Itu pun punyalah lama dia memikir nak charge berapa RM. Tetapi lelaki yang lepas saya tu dichargenya RM6 sedangkan nasi dan lauk-lauknya lagilah menggunung dari nasi saya. So saya bengang hari ni .... kenapa saya kena charge mahal2 sedangkan Brader itu lebih singgit jer tapi ikan+ sayur + ntah apa2 lagi + air teh o dia baru RM6. Tak aci....

see my rice sikit jer. lauk sayur sikit + ayam seketul

Ini plak nasi Brader RM6 tu...see lauk dan nasinya lagi banyak. Tak leh nak zoom lah pulak kat nasi tukan.Mana tuan nasi tu? oh...dia pi basuh tangan kejap rasanya, so saya mengambil kesempatan mencuri gambar nasi dia :)


P/S: to brader RM6, saya mintak maaf ler kalau saya jeling2 kat awak, saya sebenarnya bengang dengan Cashier itu.

4 comments:

Mrs Taz said...

kat mana ni? macam best je :D

Pink Mama said...

Mrs taz: tu kat Istana Budaya. Kafeteria dia oklah murah jugak dan paling penting aircond dan selesa :)

Miss Zahidah Zakaria said...

mmg unfair...
kcian..!

Pink Mama said...

Miss zaza: lain kali nak kena suh orang laki bayarkan kot :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin