Saturday, August 8, 2009

Tak reti nak pergi

I'm supposed to go to Sunway Pyramid this afternoon.
Masalahnya ....masalahnya...masalahnya....
I tak reti nak pergi sana....macamana ni ehh?
Kalau suruh pergi KLCC, Midvalley, One Utama, The Curve ker....reti ler jalan.
Macamana ni....ni nak kena beli GPS ni.
Nak pergi ke tak? Nak pergi ke tak?
Kalau tak pergi rugi plak tak dapat jumpa kawan-kawan sekolah buat reunion.

6 comments:

*fAzEeLa* said...

pinkmama..i pn xreti sgt jln2 kl hehehe to be honest ic je 14 tp jln kat kl hmmmmmmmm bleh sesat hehehehe...hrp ke hubby je

Pink Mama said...

fAzEela, selamat jugak I sampai setelah encik suami berbaik hati nak hantar =)

Abrahyn said...

i baru balik dari sunway pyramid with one of blogger fren...senang je nk pi situ...ikut subang parade & SJMC

Pink Mama said...

Abrahyn, iye ker. I pun pergi tadi =)

Mrs LVoe said...

sama la sha.. sha cuma reti p midvalley, pavilion & klcc.. kalo suh g tmpt lain mmg menangis x blagu la sha

Pink Mama said...

Sha, lain kali kita pi Sunway Pyramid sama-sama ya =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin