Monday, August 24, 2009

Goreng pisang...manakah kau?

Tahun ni tahun pertama Adik berpuasa
makanya dah janji dengan dia kalau complete satu hari akan bagi dia duit as incentive berpuasa
dan kalau boleh apa-apa yang dia nak makan akan cuba dipenuhi
tapi hari ni cik kak kecik ni nak makan goreng pisang tapi
mama dia tak jumpalah pulak orang jual goreng pisang....isykkk....
kesian pulak tengok anak yang tengah melepek kepenatan tu

2 comments:

:: vErde+hAzizi :: said...

heheh etue la kan...kesian tgk dorang terpeleok waiting for buka puasa kan...hehehe so cute!

Pink Mama said...

itulah...kesian ya amat tgk dia. Dah pukul 7 don merengek nak minum air

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin