Wednesday, August 12, 2009

Decision

So I decided to take my children off their school until the end of the week.

Lagipun pihak sekolah akan postponed ujian yang sepatutnya minggu depan until further notice.

Dah ada 5 kes H1N1 kat sekolah the kids plus 1 teacher pun dah berjangkit jugak.

That is the best decision I think right now. Titik.

6 comments:

:: vErde+hAzizi :: said...

better tk precautions kan ;)

Pink Mama said...

yalah dear better take precaustions =)

*fAzEeLa* said...

good decision mama! :)

zarin said...

oh my...takutnya..
anyway good decision mama!!

akak_bieza said...

wah! keputusan yg mantap gitiew..untuk kebaikan bersama

make sure in between ni amik supplement yg boleh boost imun system deyall.

kalau nak akak ader supply jus noni a.k.a mengkudu. rasa sedap bebudak mesti suker. tak mahal hang punya pasal harga kengkawan RM 35.00 jea.

boleh share-share minum 3 beradik dua sudu setiap malam sebelum tido..insyaallah doa dan usaha allah maha kuasa.

Pink Mama said...

Fazeela, I thnk so too

Zarin, memang scary

Akak, amboii...pesanan penaja ya =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin