Thursday, January 29, 2009

8 is the lucky number

Angpow tu bukan saya punya. Walaupun saya dah berangan-angan nak dapat angpow dan dah berhari-hari tapak tangan kanan saya kegatalan gatal jer. Buat letih jer garu tapak tangan tu sebab angpow kat bawah ni bukannya saya punya. Tu angpow Adiklah, aunty cina belakang rumah nenek dia yang bagi. Cop-cop interframe jap....lawakan Dian Sastro kat cover mag tu kan.

Aunty cina yang berkenan sangat kat dia tu bagi dia RM8. Nak tau kenapa tinggal RM4.80?. Sebab si kecik tu dah pandai sangat ajak Bibik dia pergi Petronas beli junk food. Si Bibik pun melayanlah dia. Nak kena ni. Sapa yang nak kena?. Dua-dua ni, Adik dengan Bibik nak kena ni. Sorang sebab beli junk food dan sorang lagi sebab bawak budak tu beli junk food :P

4 comments:

Nad Eusoff said...

ahaha
so cute
sbr je la kak
budak2

Pink Mama said...

Nad, budak-budakkan .....sabar jerlah :)

Mama Mya said...

waa best dapat angpow..

mama mya
http://www.quefamili.com

Pink Mama said...

Mama Mya, budak kecik tu jer yang dapat angpow. Mamanya duk menunggu bos kasi angpow macam menunggu buah yang tak gugur...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin