Monday, July 12, 2010

Told you I'm fickled minded


Saya mengaku saya seorang yang sangat tak penyabar when it comes to buying my own stuff. Kalau nakkan sesuatu tu mesti dengan kadar segera. Tak boleh nak menyabar-nyabar walaupun tau if I waited a bit longer I can get a better one. Sungguhlah tak penyabarkan.

As expected Saturday I went to The Street Market @ the Curve





and guess what did I buy?
another handbag organizer

sungguh gatalkan saya sebab on Friday, I dah dengan tidak sabarnya membeli bag organizer at Cosway, walaupun I actually had my heart set out for this handbag organizer instead.

Tu lah orang tak penyabarkan.

Bought this one at RM39.90 and it's pink...ehehehe...

Sebab musabab I bought another handbag organizer is because yang ni lebih terbukak. Cosway punya tu bentuk macam handbag jugak with more compartments. Meaning kalau you nak transfer barang-barang to another handbag just bawak keluar jer handbag organizer tu and transfer to the other handbag.

The one by jisdling ni, dia bentuk macam pouch but instead ada banyak compartment kelilinglah. So in the middle tu you boleh letak your wallet or other stuff
Kalau nak tengok yang Cosway punya klik sini

 


this one is more open. Maknanya boleh nampak semua content dalam your handbag

So I'm selling my Cosway handbag organizer for RM25 plus the postage cost.
Kalau sesapa interested just drop me an email or tinggalkan dalam comment box.

One happy woman with one happy organized handbag. No more terkorek-korek cari barang

=D

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin