Saturday, July 10, 2010

An afternoon with Vampires and Warewolves


Told my hubby yang I nak tengok Eclipse. Wahh laju jer dia pergi tiket beli semalam. Mungkin sebab he's into Vampire stories now, ialah dia tengah addicted tengok Vampire Diaries. Plus I think he has a man crush on Jacob. Cause the previous Twilight Saga we went to watch, he dah teradmire at Jacob. Hahahaha....

Tak nak bagi spoiler kepada sesapa yang belum tengok lagi tu. I cried a few times watching Eclipse. Romantik giler ok.

Tapi pada sesapa yang nak gi tengok tu, I rasalah baik toksah bawak budak-budak sebab banyak sangat adengan romantik between Bella & Edward & Jacob. My son was like so resah sebab not his kind of movie. Mamat tu manalah suka cerita romantik-romantik ni.

Don't expect the movie to be exactly macam dalam buku. Tapi banyak scene penting dalam buku ada dalam movie walaupun dipotong pendek. Ialah mana nak muat buku tebal tu dalam 2 hours movie,kan.

Kalau dalam New Moon, Jacob banyak menyerlah tapi kali ni I fell in love again with Edward. Now I remembered how romantic Edward was. :'(

So kepada Twilight fans out there...go and watch.


kalau tengok movie popcorn dengan air is a must


tak lama lagi nak keluar cerita Narnia baru

sempat lepak luar cinema dulu sebelum masuk


 
 do you know that there's a book by this name
wahh tak lama lagi dah keluar movielah cerita Eat Pray Love ni
Julia Roberts berlakon tu...kena tengok nampak gayanya

Gambar Bella...curi-curi dalam wayang. Sebelah Bella tu Jacob yang bertukar jadi warewolf.
Sebagai peminat Twilight fan, I give the movie 4 stars over 5.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin