Friday, March 5, 2010

Selamat Hari Jumaat

Selamat Hari Jumaat ya semua. Lupa nak bagi salam pulak...Assalamualaikum.
Hari Jumaat kita kena besopan santun sikit (macamlah hari lain tak payah ya).
Kena
ceria-ceria hari Jumaat ni, tak boleh stress-stress nanti terbawak-bawak ke weekend. Tak bagus macam tu, nanti weekend tak enjoy. Kalau bos marah ke atau stress kerja banyak ke hari ni, ingat jangan marah-marah....kena bawak bersabar. Istigfar banyak-banyak....nasihat kat orang pandai kalau sendiri stress, melenting jugak =P

feeling sopan hari ni, pakailah jubah. Jumaatkan, kena jadi wanita melayu terakhir. Jalan pun tunduk jer hari ni....sopankan.

Katalog Avon atas meja. Betullah Avon ni pandai sungguh menggoda I. Macam-macam rasa nak beli. Lawa Rozita Che Wan. Tak sia-sia Avon lantik dia jadi duta Avon. Tengok RCW terus rasa tak nak makan sebab tercabar tengok RCW kurus dan lawa.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin