Monday, March 15, 2010

Lost without Alice ( Warning! entry bergambar yang banyak)

I will never miss an opportunity if I can to shoot something that is pretty and unusual. Yesterday pagi-pagi lagi dah menyuarakan hasrat to my dear hubby yang I nak pergi Midvalley.
Reason....tengok gambar bawah yang banyak ni. I actually took close to 150 shots tanpa sedar. Happily clicking my camera. To one point sampai berebut camera dengan my hubby sebab sekarang ni dia pun dah minat ambik gambar jugak...seriously he needs to get his own camera  (getting annoying bila kena share barang yang sama walaupun dengan husband sendiri....hehehe)

So I hope you enjoy the pictures, the exhibition (do do you call it exhibition?) I don't know till when it will last but sure do nice to take pictures here.



Gambar semua adalah ori and tak diedit sebab si pemalas ni tido awal semalam. 10.30pm dah jumpa bantal sampai pukul 7 pagi ni.

4 comments:

TK said...

Nice pictures!x payah edit pun dah lawa. Bila tgok gambar2 tu berangan..bestnya kalau dapat pegi Wonderland yg ada characters macam tu..ataupun pegi rumah Nenek Kebayan dlm cerita Hensel and Gretel tu..

Pink Mama said...

TK, rasa macam kat another worldlah pulak. =)

Nana said...

WAHHH elaboratenye set up dia!!! Cantiknye!!! they all buat untuk the Alice movie ke? Cool gila!!!

Pink Mama said...

Yes Nana, derang buat untuk Alice in Wonderland. Nicekan.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin