Saturday, July 4, 2009

Breakfast with the kids

Dear hubby not at home ada seminar. Makanya ibu ini terpaksalah membawa anak-anaknya breakfast tanpa sang ayah.

040720091630  yang boy ni memang suka sentap. Dari tiga-tiga anak yang boy ni lah yang selalu buat perangai. Kadang-kadang nak angin gak dengan dia. Ni tengah marah sebab I tak bagi dia minum 100 Plus pagi-pagi.

040720091631

I bawak budak-budak makan kat Rozali’s Cafe. I like the ambiance of this restaurant. Ditambah dengan promotion breakfast set RM2.99nya

040720091632

anak yang ni yang paling senang jaga. Yang ni jugak DBKL tukang menghabiskan makanan adik-beradik dia yang tak habis.

040720091633

me and me baby

040720091634

Adik ambik gambar mama, nampak double chin mamalah :)

040720091635

our food

040720091636      Adik had the telur separuh masak set which comes with tea, 2 bijik telur separuh masak and 2 keping roti with kaya.

Kenyanglah makan kat sini. All together paid RM15 for our breakfast. Kedai ni pun ada free wifi tapi bfast promo sampai pukul 11 pagi jer.

3 comments:

Miss S said...

dekat mana rozali cafe ni?

Pink Mama said...

Miss s, Kota Damansara, betul2 belakang belakang Restoran Ghulam's

Azmi said...

salam Pink Mana,

harga makanan berpatutan kat Rozali Cafe. Makanan biasa je tapi kopi dan roti bakar v. good. Tapi jangan pergi pagi Ahad. Nak dapt roti bakar kena tunggu 40 minit. makanan lain cepat.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin