Saturday, January 23, 2010

Salah masa nak makan Spring chicken dan salmon

Mood nak berblogging pun kurang hari ni dan semalam.

Satu hari kerja I tido jer sebab sakit sangat gusi I ni. Tepi bibir I ni pun macam luka sebab mengangga sampai 2 jam kat dentist semalam. Dengan tools dia duk bukak mulut I kan.

The procedure was supposed to be an easy one. Tapi apa ntah salahnya, dentist tak dapat cabut my wisdom tooth punya rooth. Crown dia jer yang patah.

Penatlah dentist tu duk drill my tooth, try to pull it outlah still unsuccessful. Walaupun dah kena bius tapi I can still feel the pressure she puts on my tooth. Macam-macam cara dia buat nak cabut the roots tapi tak boleh jugak.

After almost 2 jam she said, she will have to leave the roots in my gum. So, the root of my wisdom tooth is still in there.

There is a big hole in my gum and if I suluh in my mouth can see the stitches. By the way, I cannot open my mouth wide sebab sakit giler. Minum air pun sakit, apatah lagi nak makan. Makanya, “diet terpaksa” sedang dilakukan. Terpaksa diet sebab tak boleh makan =’(

IMG_1224

IMG_1226

IMG_1227

The salmon was mine tapi makan dalam keterseksaan dan tak ada feeling sebab sakitkan.

How much the dentist charge me? Only RM100 sebab she was unsuccessful in extracting my teeth.

It’s official that giving birth to my children is easier than extracting my wisdom tooth.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin