Tuesday, January 19, 2010

Does this shoe make me look cooler

Salomon_Zoom_Elite_2_Adjustable_In_Line_Skate_Kids_1383586

Ok not exactly a shoelahkan. It’s an in line skates.

Si bongsu tu tak kasi main kat luar kat dalam rumah pun jadi gelanggang tempat dia main skates dia.

Begedegang gedegung dibuatnya. Ada kucing yang hampir jadi mangsa accident akibat keganasan Adik.

Mula-mula nak belikan dia yang ada trainers wheels sekali tapi dia tak nak. Dia kata dia dah pandai. Memang terrer betullah budak ni main 2-3 kali dia expert.

Nampaknya mak dia kena beli sepasanglah sebab nak bawak dia main kat taman. Kalau tak, tak terkejar nanti….udah ler maknya ketandusan exercise.

You think I should get a pair too?

2 comments:

:: vErde+hAzizi :: said...

goshhhhhhh teringat zaman teenager dulue babe...amse craze roller blading tgh happening...gileeeee!

Pink Mama said...

Itulah dulu2 bolehlah nak main, sekarang ni tak tau larat lagi ke tak...hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin