Thursday, December 10, 2009

Tempat lepak baru nampaknya

IMG_0881

suker sebab tempat lepak baru which so near to my house.

Part yang tak syoknya kawasan rumah I tu dah jadi macam Taipan jer. Busy giler jalan walaupun malam.

Then they change the roads tu one way street...confuse jap I. Plus it makes me go into a bigger round the other nite to go to Nasi Lemak Antarabangsa. Don't tell anyone, I kinda cheated masuk jalan no entry cause there's a parking spot kat tepi kedai tu. Masa tu jalan tu kosong so I make an illegal turn. Ya saya salah...ampunkan saya tapi jalan semua dah bertukar-tukar.

Looking forward to the new mini mall. Malas nak pergi The Curve atau One U, boleh lepak sini.

2 comments:

*gorjesmum* said...

wow bestnye..agak2 dari umah u jalan kaki dekat tak gi mall tu..kalo i ler hari2 pegi ekekekke

Pink Mama said...

jalan kaki boleh ler tapi mau berpeluh jugaklah =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin