Wednesday, December 9, 2009

Pokok Krismas

Gambar pokok krismas depan Low Yatt pun nak ambik ya.
Pokok krismaslah....kan Christmas dah dekat.
Untung duduk kat Malaysia ni macam-macam perayaan boleh sambut. Duit pun banyak habis sebab banyak sangat sale perayaan......hehehehe
Penting sekali Christmas public holiday.....nak cuti yang sebenarnya. Faham-faham jerlah dah hujung tahun ni.

IMG_4670-tile

IMG_4671

Somehow another I can imagine how they look like when they're grown up.....ada budak mintak guitar as her birthday present. Suka-suka hati dia jer.

4 comments:

Mrs. Kown said...

pi the curve. meriah jugak pokok krismas nya. one utama tatawu rupa apa tahun nih. hehe

Pink Mama said...

Tu ler nanti hujung minggu ni kalau tak ada apa2 nak pi The Curvelah.

*gorjesmum* said...

best time christmas macam2 ade..deco sume cantekk..

erk nak guitar ek..takpe la atleast dia ada minat nak main

Pink Mama said...

Tu ler semua deco lawa-lawa. Pastu kosmetik kaunter macam memanggil-manggil...cabaran sungguh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin