Wednesday, February 10, 2010

Nasi Ayam gegat

 

I love Glee….don’t you?

Tengahari tadi we (we as in me and my other collegue) decide to go to Uptown foodcourt but halfway tukar fikiran nak makan nasi ayam pulak.

Tak tahulah apa salahnya tapi nasi ayam ni bau ubat gegat. Serious kuat giler bau ubat gegat. Masa I tengah teguk air pun boleh bau ubat gegat.

Agaknya banyak lipas kat restoran ni tu yang bau ubat gegat kuat sangat. Nampak gayanya lain kali kensel nak pergi makan kat kedai nasi ayam gegat ni lagi…potong stim sungguh nak makan.

IMG_1316

IMG_1315

nasi ayam ubat gegat

5 comments:

Drama Mama said...

huh...nampak dah sedapppp...sekali bau gegat lak ye...potong sungguh!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

superheroes' mom said...

i love glee too. dh siap tgk seround hasil ditorrent.
ubat gegat..... alahai

Pink Mama said...

DM, rasanya sedap tapi bau ubat gegatlah pulak

SM, wahh siap download ya. Internet rumah I macam kura2 lambat nak download

*FullofCraps* said...

Salam Pink Mama..

Helo.. how r u.. still rmmbr me tk? aunty nora! =D

anw, just dropping by to say hello and hv a nice day ahead! tc..

Pink Mama said...

Hi Kak Nora,

Of course ingat =D

Hope you and your family in great health =)

Thank you for dropping by

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin