Friday, October 30, 2009

And what was I supposed to do?

I was shortlisted for tomorrow's Shell 1 litre Champion challenge.
Kisahnya masa I tengah isi minyak kat Shell, the pump attendant approach me with the form and ask me to fill in the form. Since no harm done rite, I just isi jerlah borang tu. Guess what, they called me this afternoon and told me that I was shortlisted tomorrow. Mana tau rezeki I menang RM50,000 ker....doakanlah ya semua =)
Tapikan I clueless.....ermmm...what am I supposed to do tomorrow?

Visualising RM50k in my hand.....woooo........kayo makcik kalau menang =)

6 comments:

ayangasma said...

Saya doakan pink mama menang esok :). Nanti leh la belanja saya. Hehehe...

Pink Mama said...

wahhh thank you...thank u =)

superheroes' mom said...

woo hooo, u go girl!
all th best!
eh ni shell baru bukak kt KD tu ke? if yes, tu my schoolmate punya..hehe

Pink Mama said...

Dear, thank you. Shell yang kat McDonald's katanya. Wahhh kawan you punya ke....ohhh =)

- SiStEr2SiStErS - said...

yea2....best2...nt leh blnje sye iphone 1...hehehe...
btw kitorang dah tukaq link..
www.kamibukankembar.blogspot.com

Pink Mama said...

dah tukar link ya dik. Ok =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin