Thursday, May 24, 2012

Parcel dah sampai

My poplook parcel dah sampai tadi. Happynya sebab I tak pernah lagilah beli baju online sebab kurang yakin sikit. Takut nanti tak berkenan bila baju sampai.

Anywayyyyyy.....I telah terjebak dengan website poplook sebab kebanyakan baju at this website labuh and long sleeve. Which I like sebab susah nak jumpa baju yang match my criteria. Banyak baju kerja dalam my wardrobe I dah tak pakai sebab banyak my work shirt/tops singkat tak tutup punggong.

I place the order on Tuesday and taraaaaaa 2 days later dah sampai. Harga baju adalah termasuk postage untuk poslaju. Efficient jugak team poplook ni sebab in within minutes derang dah hantar email to verify my order and then later they email  pos malaysia tracking number sekali.


this is the top that I ordered

I foresee myself ordering more from the online shopping website. Convenient sungguh.
Tapi rasanya kena tukar address delivery to my officelah sebab nanti pakcik kat rumah tu bising hehehe.


4 comments:

DeLancrettLurpak said...
This comment has been removed by the author.
DeLancrettLurpak said...
This comment has been removed by the author.
DeLancrettLurpak said...

best kan shopping online, tak payah sakit ati redah shopping mall.. tapi kalau dkt malaysia, kalu beli online, boleh return balik ke?

Pink Mama said...

Hii...I selalu baca blog u DeLancrettLurpak =)

Syoknyalah shopping online, takut tak sedar diri jer nanti hehehe. Kalau tak suka boleh return balik in within 7 days (for poplook) tapi tak boleh tanggal tag kat baju.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin