Thursday, May 17, 2012

Akibat tak dengar kata


ada budak ponteng sekolah hari ni

Kaki terseliuh lagi semalam sebab terjatuh akibat dipijak kawan. Sampai bengkak merahlah buku lali.

Tu lah degil tak nak dengar pesanan mak jangan main time hujan panas rintik-rintik.

Kita tak bagi dia buat muka kesian kat ayah dia. Ayah pulak anak kecik kesayangan buat muka sedih jer terus cair.

Rasakan hari ni. Tapi besok tak kira jalan terhenjut-henjut pun pergi sekolah sebab besok periksa.

By the way I had soto for breakfast tapi sekarang perut berangin gila. Alahai perut makanan apa yang kau okay tak bikin berangin =(



2 comments:

armouris said...

terjumpa info ni, pasal perut berangin… sharing is caring :) - Masalah Perut Berangin

Pink Mama said...

thank you for sharing Armouris. Very informative.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin