Monday, April 11, 2011

All I can do is upload Malaysian GP pictures

Since I didn't go to the Malaysian GP. All I can do is upload the pictures taken yesterday by the hubby at Malaysian GP.


here's us at 1U Skybus terminal.

since he didn't want to drive to Sepang, he opt to take the bus instead.
One way from 1U to LCCT is RM15 if you're taking Sky Bus

But yesterday I hantar dia pergi KL Sentral sebab from KL Sentral ada bas pergi terus ke Sepang Circuit kalau tak silaplah.

Pakcik tu semalam sampai rumah dekat pukul 10.30 malam sebab jalan keluar Sepang gila punya jam. Itu pun dia naik ERL to KL Sentral. Then from KL Sentral to Kelana Jaya LRT Station.

Pakcik tu kata dia dah tobat nak pergi tengok F1 lagi hahahaha....baru tau.

So the rest gambar without captionlah ya sebab I kan tak pergi =(



nasib baik semalam tak panas

view from the Grand Stand





Ada banyak lagi gambar plus video taken by him. Nanti kalau I rajin I uploadkan video tu so you all boleh dengar bunyi menderum-derum kereta-kereta F1 tu.

So happy Monday all =)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin