Tuesday, October 5, 2010

Lain kali ingat makan dulu

 Here's random pictures from my 2nd cousin's wedding.
Luckily my sister and my BIL were "forced" to go to the wedding too. My monyet sister actually make some funny remarks about people and I couldn't stop laughing...how unappropriate to laugh loudly.
Then she keep insisting to take pictures of her and the hubby...pengantin lamalah oii. Kalau tak ada my sister sure mati kutu. I dah terfikir-fikir nak bawak my netbook so I can surf while waiting for the pengantin and food.

Lama tunggu sampai habislah kacang and rojak atas meja tu kami balun dulu sebab lapar sangat. Actually my sister was thinking the same thing to bring her laptop to the wedding. Teruknya kami.....what have technology done to us. Nasib baiklah ada BB and iPhone bolehlah jugak browsing tengok twitter (hii...followlah I kat twitter ;) ) and facebook bolehlah jugak kill the time.

 Agak pelik sebab pengantin lelaki tak pakai tengkolok, nampak pelik pulak kepala kosong nampak jambul jer terjulur. Trend eh sekarang macam tu?

The food was so - so....butter prawn dia tak rasa langsung so terus makan udang 2 ketul jer walaupun udang my favorite. But the daging dendeng was okay sampai licinlah.

Kesian gak my aunty sebab banyak gak table yang empty. Maybe sebab ramai orang pergi open house and kenduri kahwin lain. Almaklumlah kita masih dalam Syawal lagi kan so semua orang busy.

Enjoy the pics babes =)


P/S: Lain kali ingat makan dulu sebelum pergi wedding invitation malam. So tak adalah kebulur sementara menunggu pengantin sampai.

2 comments:

akak_bieza said...

Hangah ler...where is the tengkolok..hehe nampak pelik lah plak..

i'm back :)

Pink Mama said...

hellooo....u're back Kak Bieza. Pelikkan tak ada tengkolok.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin