Thursday, October 28, 2010

Check bill baik-baik

Semalam balik kerja dapat bill dari Maxis.
Bukak bill...wah RM68.35
terus kagum sebab selalunya bill telepon tak pernah kurang dari RM100...tetiba dapat bill tengok kena bayar RM68.35 rasa macam biar betul ni. Macam tak percaya.

Sekali tengok bill broadband lah. Apa lagi mulalah nak naik angin.
Hari tu masa sign up dengan Maxis, agent cakap kalau customer Maxis more than one year eligible for RM38 promotion bayar for 5 month subsequent months RM48 lepas tu.

Apa lagi adalah customer service Maxis yang kena hambur semalam. Udah ler mula-mula call 123 derang suh call 1800 punya nombor sebab derang tak boleh nak check bill broadband.

Rupanya derang tak tie the broadband bill to my postpaid bill.
Is that MY PROBLEM?
sian budak Customer service tu kena semalam dengan I. Lepas dah marah tu rasa bersalahlah pulak. Tau bukan salah dia, salah mamat yang kat Maxis centre tu sebab tak boltkan to my phone bill tapi geram punya pasal. I expected better service from Maxis cause korang charge bill mahal-mahalkan.

Anyway Customer Service tu kata I still have to pay RM68.35 for this month and they will rebate me back next month. Kalau korang tak rebate balik bulan depan....siaplah korang kena hambur lagi nanti.

Oleh itu kawan-kawan semua, silalah check bill anda baik-baik. Takut-takut ada yang terlebih charge.

2 comments:

Ayuraza said...

salam..
da penah terkena..
blogwalking nih..

Pink Mama said...

hi Ayuraza =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin