Wednesday, May 19, 2010

All the pretty girls inspired me please

I know there are a few of my friends yang heran apasallah I suka sangat tengok perempuan cantik instead of handsome guys.

Kira sampai boleh terpusing-pusing kepala kalau nampak perempuan cantik. Kalau nampak jejaka handsome pun pandang sekali imbas sahaja. Bukan macam zaman remaja
dulu, pantang nampak lelaki handsome mesti terpandang sampai teleng kepala...overlah tu. Hormon tengah tak stabil masa tu....hehe....

Reason why I like to look at gorgeous wowen ( dah jadi macam permulaan karangan BI untuk SPM dah....) is to be inspired. Inspired to look be beautiful , thin  and stylish like them.
Women have this aura that can attract people....I seldom find it in a man. (Mawi punya aura gua tak mainlah....tu macam mat rempit punya aura. Peminat Mawi jangan marah ya...just my personal opinion).Sebenar-benarnya I suka tengok how they dress, their makeup, their handbag....of couselahkan =P ,their shoes, accessories...banyaklah boleh admire kat perempuan. Kalau tengok lelaki takat tengok muka dengan physical...tu jerlah. Tengok sekali pandang cukuplah.

These women inspired me to be beautiful like them and loose about 5kg. Azam nak kurus ni tak tercapai-capai lagi. Berat dah macam tepu kat situ susah nak turun dah.


Lawanya Rozita Che Wan ni. We are the same age but she's thin and pretty....sedih....sob...
So kalau nak tau how old I am gi lah cari berapa umur si RCW ni




terminat kat Kim Kardashian ni sejak tengok MTV . Minah ni memang stylo and lawalah...suka sangat. Tapi tak leh lah ikut fashion style dia sebab semua seksa-seksa =P
But I like her makeup


kalau rajin gi lah kat webpage dia

Lawakan pompuan ni. Tau pasal blog dia pun dari twitter somebody.
 Sweetnya.
Go check out her website at http://www.stylecovered.com/


I am inspired

Bye Gorgeous people ....lunch time Babe

4 comments:

TK said...

Me too suka tgok perempuan2 cantik. Jeles sgt tgok org lain cantik..tapi diri sendiri nak melawa malaslah pulak. U cantik aper..One more thing pompuan yg las pic tu mmg cantik. I went to her blog terus..

Pink Mama said...

TK, sweetkan pompuan yang last tu. Her fashion style pun not bad...

Drama Mama said...

hahaha sama lah, i pun suka tengok pompuan alwa. sometimes my hubby kata i gatai sebab suka tengok pompuan lawa sampai terteleng2 kepala. wakakkakaka

htp://twinkywinkystars.blogspot.com

Pink Mama said...

DM, hehehe...you boleh gang dengan I. =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin