Thursday, November 5, 2009

Nasi Ayam Hainan DU

Alamak gelaplah pulak gambar guna iPhone ni tak ada flash. Kena guna application flash tapi I tak guna...nvm ler.
Dunno whether this is the branch of the famous Hainan Chicken Rice at Jalan Bukit Bintang.
But the chicken rice is yummiliciouslah walaupunnnnn.....
ordernya Roasted Chicken Rice tapi dapatnya ayam stim sebab nak tunggu derang meroasted the chicken a bit too long. Perut dua-dua dah berkeroncong lapar, tak boleh tunggu dah.

IMG_0579

tak pernah perasan pun deco cantik atas dinding sebelum ni until yesterday

IMG_0580

cili and halia

IMG_0581

I want my chicken and No...you may not keep my rice first.

Ada ker nak simpan nasi I dulu sementara tunggu ayam tu roasted berzaman.

Orang perut dah berkeroncong ni....isykk......

Kebetulan malam tadi makan nasi ayam lagi....hmmm.......

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin