Thursday, November 19, 2009

Pink Mama Mamarazzi

Nampak tak? Tu….sebelah kiri tu.

Hairi Othman.

Sebelah dia ada Sabri Fadzil tapi disebabkan tak minat idak ler memamarazzi gambar dia.

Dulu (dulu-dulu ler…sekarang ni kurang sikit dah minatnya) I dengan adik I minat giler kat Hairi Othman ni masa cerita Lft Adnan tu. Sekali dia duduk depan kita orang petang semalam kat mamak dekat ngan rumah I ni…terus I tak lalu makan…auwww…ngada-ngadalah tu. Kalau adik I nampak ni mesti dia suker….hehehe.

IMG_0688

sanggup seorang ibu menconteng muka anaknya sebab nak tunjuk bekas pelakon pujaan hatinya

IMG_0689 hilang selera I nak makan kueyteow Ladnan (kan sampai salah eja.....) feberet I you…..

Padan muka malam lapar……ni semua pasal Hairi Othmanlah ni.

Salahkan Hairi Othman……..jap nak mms gambo kat adik I =)

6 comments:

Marisa said...

dulu kan sblm dia divorce... kami duduk satu tmn perumahan dgn wife dia... hubby pernah terjumpa masa solat jumaat... patut pun dia kata muka mcm kenal

Pink Mama said...

ohh ye ker... =)

akak_bieza said...

huh..mamarazzi sungguh..

kelesss yang :D

hairi othman nih bukan berlakon jadi Jin nama Waris tu kea..dalam citer hapa ntah puler akak..umi aida berlakon tu

Pink Mama said...

Betul ler tu Kak. Terus aii tak lalu makan u....muahahahaha

iena said...

sempat lagi yer kak...

Pink Mama said...

sempattttttt =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin