Sunday, January 22, 2012

Overdose kecomelan

Ramai orang update blog hari ni. So kita pun samalah update jugak :p


2 hari lepas anak bertuah saya tu bawak balik 2 ekor anak kucing. Anak bertuah mana lagi.....si Adiklah. Dia kata dia jumpa anak kucing dalam kotak tepi gelongsor taman permainan. Adoii.....dia dah bawak balik pulak anak kucing tu.


Ikutkan I dengan ayah dia, kami tak mau dah bela lagi kucing. Sekor yang dah ada kat rumah ni pun cukuplah. Tu pun, minggu lepas bawak si Rocky pi vet dah kena RM50 sebab doktor kasi ubat untuk bisul kat kaki dia. Kesian jalan tempang-tempang.....dah serupa ayah budak-budak ni kalau kena gout :)


Tapi biasalah anak dara kecik saya tukan keras sikit hatinya. Lagi kata tak boleh bela anak kucing tu, lagi dia memberontak. Siap merajuk sehari semalam dengan ayah dia. Ayah tu pulak bukannya boleh anaknya merajuk.....terus cair. >.<


Tapi kalau tengok si kembar tu memang boleh bikin cair hati sebab comelllllllllah sangat. Rasa nak picit-picit sebab comel overdose.


Nama tak ada lagi sebabnya jantina tak diketahui. Nak kena bawak pergi vet dulu kasi check.










Alolo....comelnyaaaaaa


Amacam geram tak?

- Posted using BlogPress from my iPhone




5 comments:

nasazfrog... said...

kucing klu yg kecik2 sy suka la sis.. comel gitu tapi klu yang bosa2 takut la sis.. takut kena cako.. hehehe

Pink Mama said...

akak pun hihi

sesemut said...

alolololo.. comelnyerrrr..

Alin Marlini said...

memang comel..tak sia2 adik amik..

kayna said...

subhanallah. Comelnyaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin