Wednesday, July 13, 2011

Cerita berus gigi

Nak cerita pasal berus gigi pagi ni. Dua hari lepas masa nak gosok gigi sekali berus gigi dah terjatuh atas lantai bilik air. Terus buanglah jawapnya.
Korek almari kabinet dapur jumpalah sebatang berus gigi cap ayam beli masa pergi holiday mengejut kat Cameron Highland hari tu.

Tengah syok-syok berus gigi guna berus gigi baru sekali berus gigi patah....cisss.
Do you know how hard it is to brush your teeth without the toothbrush handle....susah gila okay.

So anyway, my collegue suggested that I try berus gigi Systema. Dia kata berus gigi ni bestlah. Semua kekotoran gigi akan keluar sebab the fine bristle so berus tu akan masuk kesemua celah gigi dan buang all the kekotoran. Now I sound like an advert for berus gigikan...hehe



after using this tooth brush....memang best. Rasa bersih gila gigi sampai rasa macam spotless lah celah-celah gigi.
model berus gigi =P

2 comments:

zatil said...

ahaks..model yg cantik :)
x pernah dgr systema..boleh cari nanti..

Pink Mama said...

hehehe... =)

trylah Systema. Best =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin