Tuesday, August 24, 2010

what's the date today?

24th August

Not a special date to you but it's an important date for me but I totally forgotten about it

Actually my handphone alarm went off this morning reminding me

Saw the reminder but got distracted by phone calls, terus lupa.

Since we move to the new office almost 3 weeks ago, I've been busy infact very busy settling everybody comfortably. But tau-tau sajalah office baru manalah nak perfect semua.

Dari masalah IT sampai ke masalah Admin semua msauk ke meja I. It's been very hectic these past 3 weeks. I pray that by the end of the week semua orang dah settle down and can do their business dengan aman. Saya dah tak larat nak layan kerenah orang. Kebanyakan masalah is beyond my control. If I can settle the problems I would do it myself tapi kebanyakan masalah semua Admin Dept related. Admin Dept office tu pulak dah serupa pejabat kerajaan zaman 80'an, segala-galanya lembab. Berapa kali nak hantar email, buat phone call, jumpa personally tapi kerja tak jalan-jalan jugak.

Oleh kerana sibuk menyettlekan masalah orang, I TOTALLY FORGOT that today is my mother's birthday. Itu pun dalam kereta bila anak-anak sebut hari ni birthday nenek, terus tepuk kepala. Masyallah, pagi tadi dah ingat nak call my mother and wish her. Hadiah pun lupa beli. Apa nak jadilah. 1st time in my life I totally forgotten about my own mother's birthday.

Occupational Hazard I guess

To my beloved mother yang saya inherit hobi membeli kasut (my mom used to buy lots of shoes, sebulan kadang-kadang 2-3 pasang), I love you Mama.

Happy Birthday Mama


Weekend Along bawak Mama makan best-best ya.

Sorry sebab hari ni dapat belanja Mama KFC hot n spicy yang Mama mintak tu jer.

I love you Mama.

                                                                                                                          Love
- Anak yang pelupa

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin