Wednesday, August 4, 2010

No way am I doing that

I was complaining a lot about my job lately. Lari sana, lari sini trying to settle the problems around the new office. Baru dapat duduk kejap phone dah bunyi more problems to be solved. Baru nak bernafas sekejap dah dapat email nak kena balas urgently.

At one point the gents toilet burst pun I have go take a look. Penat sepenat-penatnya. Lunch pun tak keluar sebab kaki dah lenguh sangat running around the office like a headless chicken. One Utama I promise I'll go to you one of these days.

Today kena attend meeting back to back dari pukul 12.30 sampai 3.30 petang. Pukul 3.30 baru jumpa nasi. Masuk meeting pun otak duk wondering kat benda lain tak boleh nak fokus.
Kalau sapa-sapa yang call my handphone tu jangan haraplah dapat cakap dengan I lama cause my office phone will definately berbunyi punya. So kekawan jangan kecik hati ya.

So I was watching America's Top Model Cycle 13 on Astro just now and thinking bestnya kalau jadi model. Tak payah fikir banyak-banyak until......

I saw that they have to do this

photo courtesy of google
they have to take picture underwater in the deep sea.
Oh tidak sanggup...I'd rather do my job a thousand times than do this =)
Dasar penakut!

P/S: Korang perasan tak my font caca marba jadinya. Bila view kat netbook ni ok jer tapi bila tgk kat PC office macam-macam font keluar.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin