Friday, December 12, 2014

Migraine


Akak dah dua hari migraine ni. Semalam lagi teruk siap muntah-muntah lagi.
Dapat MC dari doktor, terus balik cari katil. Ubat migraine ni senang jer kena tidur.
Akak tak tahulah apa punca mgraine ni tapi sampai hari ni sakit kat atas kening tu. Rasa nak muntah pun ada lagi ni. 

Korang doa-doakanlah ya migraine Akak cepat sembuh. Muah ciked!



migraine pun nak pose cantik...koser tau.

Oklah babai ....Akak nak pi pandang benda2 hijau jer nih. 


2 comments:

Coretanhatiibu.com said...

mmg betul migrain ni ubatnya kena tido,, saya telah 2 biji penadol pastu tido,, bangun je dah okey sikit,,

Pink Mama said...

itulah ni kalau dapat tido ni syok jugak tapi kena kerja =(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin