Tuesday, April 3, 2012

Happy 12th Birthday Kakak

12 tahun dah anak dara saya ni. Anak yang sangat menyenangkan.
Masa dalam pantang pun orang sebelah macam tak percaya I dah beranak sebab tak dengar bunyi baby menangis.

Dah besar ni senang nak mintak tolong buat kerja rumah. Kakaklah yang selalu jadi mangsa tukang gosok baju sekolah Adik. Malam-malam sebelum tidur, Kakaklah yang rajin pakaikan mama dia losyen kaki. Kadang-kadang siap pakaikan mama stokin kaki sebab tak nak kaki mama sejuk malam-malam.

Semalam bila tanya Kakak nak makan mana?
Senang jer dia jawap, "Pizza Hut"
If that makes the birthday girl happy, Pizza Hut it is then. Kek birthday tak beli semalam. Tak perlah Kakak nanti kita sambut 11hb nanti ya.

Jom tengok gambar semalam

Happy Birthday


birthday girl with her seafood marinara

Abang yang tersenyum lebar

yum sangat

Adik yang masih mamai sebab petang dia makan ubat batuk


Mama doakan syurga untukmu. I love you Kakak.

Infact we all love you Kakak.

Happy 12th Birthday Kakak.


1 comment:

Alin Marlini said...

wah..dah besar anak kakak Pink....comel..hb dear..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin