Friday, October 7, 2016

Please help!


Assalamualaikum,

I actually wanted to write how crappy my days was till I saw this IG post on one of my son's friends. 

Ya Allah....kecik jer dugaan  yang Allah bagi kat Akak. Takat kerja yang banyak jer that I can actually cope and finish if I really concentrate doing it systematically.

Ada lagi hamba Allah yang lagi berat dugaannya.

So readers, if you are reading this. Please help this boy. He's my son badge mate......sama baya dengan my son. Sedih pulak Akak membacanya. I don't have much, I hope this post can help his parents burden. Kalau mana yang kita boleh tolong tu kita tolonglah ya.

Semoga anak ini kembali sembuh. Insyaallah.



kalau nak bagi sumbangan the account number is stated di atas.

Semoga Allah memurahkan rezeki you all semua.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin