Wednesday, January 13, 2016

The Curve CNY show


Time Akak beli seluar jeans tu kebetulan kat tengah-tengah The Curve tu ada pertunjukan.
So kami bertiga beranak pun bersilalah beramai-ramai dengan orang-orang lain kat situ.



Orang cina ...tanglong dan bamboo berpisah tiada


tarian itik (swan) ke apa ntah ni. Si Adik lebih berminat nak tengok custome penari sebab katanya dia nak try lukis



pertunjukan pusing pinggang...hebatlah boleh pusing banyak-banyak pinggan sekaligus



yang tergantung-gantung ni Akak siap kecut-kecut perut tengok




Akak siap tutup mata okay takut dia terjatuh...tapi dia ok jer.
Orang tu professional kot


minah ni lagi hebat boleh pusing hula hoops tu banyak-banyak kat badan.
Akak hantar gambo kat BFF Akak cakap kat dia kalau nak cepat kurus kena buat macam ni....
dia balas balik kata, kalau dia yang buat mau dia terbelit-belit dalam gelung tu hahaha..




Nampak macam senang...ringan jerkan tapi tak tahulah berapa lama dah praktis tu





video


video

enjoy the video!!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin