Saturday, January 26, 2013

Just a boring post

What a boring Saturday. Pakcik tu kata tadi kata nak ajak pergi shopping....last-last stuck at home. Dua beranak tu, Adik and ayah syok tengok Anime. Those two are anime freaks. 
They can watch Anime for hours tak ingat makan minum. Couch potatoes duo >.<

Semalam petang hujan lebat so KL biasalah jam sesaja. I was stuck at the office. Nak duduk lama-lama kat office takut pulak sebab most of my collegue dah balik. Office tu kalau dah tutup lampu gelap seram pulak sebab sunyi sangat. So no choice terpaksalah pergi duduk One Utama sorang-sorang.

Daripada melangut tak tentu pasal sorang-sorang, baiklah pergi makan.

Poor me had to drag myself to Pizza Milano One Utama.

nasib baiklah they day before dah download banyak TV series. I love you Torrent. It's some much easier now that I can download torrent from my Samsung Galaxy Tab 7. I seriously do not regret buying it over iPad Mini. 


so yesterday I ordered Peppermint tea, mushroom soup and pizza while waiting for the hubs and kids to pick me up from 1U.


pizza dia sedap....tak kedekut cheese, even the pepperoni pun banyak. Puaslah makan. I love thin crust pizza.


my baby's finally arrived. Yayyyyy....

I'm not the type that can eat alone. Kinda feel awkward duduk sorang-sorang. Rasa macam kera sumbang. Am I the only one who feels that way?

So gotta go now. Udang dan sotong dah keluar. So I guess sambal udang and sotong goreng kunyit it is. Orang malas memang macam ni....masak simple-simple jer. Maybe I'll try my new steamer too. Semalam ada orang tu belikan saya steamer baru. Kekonon nak eat healthylah tu =P

Turulooo....till we meet again XOXO (feeling Gossip Girl hihi)






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Noradila Ali Hanafiah said...

as salam dear,..

kita pun sama janggal rasa mkn sorang2,..tp sorang2 shopping,...msh blh lg hehehe,....tp sering buat kesilapan,..sbb takda bendahara penasihat n_n

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin