Friday, March 9, 2012

Comfort food


Penat melayan kerenah manusia-manusia kat ofis ni. Rasanya jaga budak tadika lagi senang dari menjaga orang dewasa. At least kalau budak-budak boleh jugak gertak jegil-jegil mata. Tapi kalau dah orang tua buat perangai macam budak tadika memang tak tahulah nak buat apa lagi. Makan hati simpan dalam jerlah jawapnya.

Bagi menenangkan perasaan....tu pentingnya comfort food.

Banyaklah comfort food hahaha....sebenarnya nafsu yang lebih.




dapppppnyaaa.....



nafsu makan menguasai


Bila orang tegur kita gemuk.....apa kita buat? Apa kita buat adik-adik semua?

Kita jalan jer terus...buat-buat tak dengar komen orang tu.

Ada Akak kisah!



5 comments:

CikLilyPutih said...

ye betul. jawab je ada aku kisah.. kan

Pink Mama said...

lain kali memang nak cakap....ada aku kisah haha

Alin Marlini said...

makin layan makin menjd...samalah ngan opis ALin ni..wat bodo jek

Tiqatiqah Halim said...

Sangat sangat suka statement akak nie..

Ida Zaini said...

kek tu....gerammm jer heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin