Thursday, May 28, 2015

Papaku pulang


According to https://flightaware.com my father's flight dah landed from Jeddah.

Now All I have to do is wait for my father's phone call

My husband is on the way to the airport to pick him up.


this is a good website to track flight. It will show pukul berapa plane akan sampai dan live flight route (Nampak tak line warna putih tu)/ Also kita boleh letak alert which they will email you the expected time plane akan sampai dan bila dah sampai dia akan email you again informing.

Can't wait to see apa ole-ole yang father bawak balik. 
Bukan nak tengok bapak tapi nak tengok ole-ole.....*pang* sekali hahaha...

Update: I just called my husband, ingatkan dia dah sampai airport. Rupanya pakcik tu baru nak pergi airport. Sabar jerlah. DAhlah dia bawak kereta slow macam nak menikmati pemandangan tepi laut =/

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin