Friday, December 12, 2008

Jalan-jalan at One Utama

Yesterday we went to One Utama sebab budak-budak ni nak tengok Cicakman. Dengan kaki Mamanya yang terdengkut2 tu pun terpaksalah. As long as I don't have to walk so much it's fine with me.

Cantik jugak Christmas deco dekat new wing One Utama tu. Although I think I still prefer the one in The Curve. Ramai betullah orang kat One Utama tu, ialah semalamkan Selangor cuti so semua orang Selangor keluarlah. Kawan I nak pergi Pavilion tu pun stuck lama kat JAlan Tun Razak, last2 dia pun patah balik pergi One U jer.

Anyway, the movie was mediocre. I almost fell asleep a few time. Adalah berapa part yang lawak but generally I wouldn't waste my money if the kids didn't insist to watch the movie. Anyway, I can't wait to watch this movie below.

Another chic flick, i've read almost all of the Shopaholic collection. wow, tak sabar nak tunggu movie ni keluar.

Anyway, here's all the pics of the One Utama Xmas deco.


















Anak dara saya ni, pantang nampak benda2 macam ni. Mulalah dia nak.

Last but not least, I bought this pink sandal at One utama at kedai Le Sande. Ingatkan kedai tu dah permanently close, rupa2nya just tukar location jer but at the same floor. It's a bargain buy, alah murah jer RM20. Senang nak sarung dengan kaki kena pakai ankle guard ni :)



No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin