Friday, November 28, 2014

Red nose

Currently I look like Rudolph the red nose deer.

Seriously.



I know I'm cute like Rudolph

Even my niece thought that I had just cried after looking at my red nose.
Dia tak percaya bila I cakap I had a bad cold.

I went to the clinic last nite. I had fever, cold and cough. Doktor siap tanya nak MC tak tapi I cakap no needlah sebab I had tons of work to do at the office. 

After a dose of cough medicine I jadi ting tong sekejap. Mengantuk ya amat sampai tak boleh nak buka mata. Hari ni sapa yang cakap silap sikit dengan I kat office ni memang nak kena snap jerlah. 

So yesterday, I bought something from Lazada. Can't wait for the item to arrive. So excited.
Kenapalah derang tak hantar barang tu hari ni. Kalau tak boleh guna during weekend. Nampak gayanya kena bersabarlah sampai Isnin. Nanti benda tu sampai I buat review =)

I ingat kalau boss tak ada nak cabut pukul 5 lah.....oklah bye! Happy weekend all.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin