Wednesday, January 7, 2009

It's really heartbreaking

I don't know what to say accept I am so so so sad tengok gambar kanak-kanak yang terkorban kat Palestine atas kekejaman Israel. Semalam 3 kanak-kanak yang dah meninggal terpampang kat suratkhabar sambil Ayah mereka meraung melihatkan mayat anaknya. Those kids look like they are sleeping peacefully. Moga Allah tempatkan mereka ke dalam orang-orang yang beriman. Tapi hari ni, bukak suratkhabar ada gambar mayat kanak2 Palestine yang nampak kepala sahaja bawah runtuhan rumahnya yang musnah jer yang dijumpai. How cruel is that. Kanak-kanak yang tak boleh defend themself yang jadi mangsa. My heart really sink......ohh....kejamnya. Tersangatlah kejam.

We are so lucky to live in this peaceful country. So kita patut menghargai apa yang kita ada. Anak-anak kita dapat pergi sekolah dengan aman. Kat Palestine tu, sekolah pun Israel bom. Masyaalah. I pray for the Palestinien. Marilah kita berdoa agar Israel memberhentikan keganasan ke atas rakyat Palestine.

It's really heartbreaking to the point that rasa macam tak sanggup nak baca suratkhabar and tengok news. Marilah kita buat apa yang kita terdaya untuk rakyat Palestine.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin