Sunday, January 18, 2009

8 random facts about me

Sambil menonton Jodie Foster di HBO, saya tak ada kerjakan so saya mengambil keputusan (formal giler tuh :P) melangsaikan hutang tag dari Mrs Taz.

Hmm...let me think.

1. Saya seorang yang claustrophobic. I hate tight spaces. Dalam lift pun kalau sorang2 mesti nak keluar cepat dan kalau lalu dalam terowong smart tu rasa macam tak boleh bernafas sebab tak nampak hujung terowong...ehh tu claustrophobic ker paranoid...

2. I have this habit of checking everything twice sebelum keluar rumah. Plug letrik semua (semua ok...every room)kena check dua kali. Everyday. Kalau tak check 2 kali, sanggup bukak balik pintu check balik. See how paranoid I am :)

3. Shopaholic especially kasut. Tak tau ler kenapa suka sangat beli kasut. Dulu suka beli handbag tapi sejak dua menjak minat LV ni payah ler nak membeli selalukan. Kopak poket :)

4. My favourite no is no 3. Tak payah elobarate ler :)

5. Mesti beli majalah Glam every month. Tak dapat beli handbag dapat tengok gambar pun jadilah. Lagipun saya suka baca majalah fesyen sebab suka tiru solekan model. Bolehlah takat nak mencantikkan muka kawan-kawan time annual dinner :)

6. I think I am a good listener sebab kawan-kawan selalu datang cerita masalah diaorang kat saya. I can only lend my ears and shoulder to cry on.

7. Saya seorang kaki wayang yang berkahwin dengan kaki wayang jugak. Tapi payah nak ajak hubby saya tengok chic flick so I have to go find DVD kalau nak tengok...part tu jer yang sucksss sikit :)

8. I tak suka makan sayur especially taugeh. I hate taugeh. Kalau order apa-apa mesti pesan kat waiter NO TAUGEH.


I am not tagging anybody. So kalau sesapa rasa nak buat, silakanlah ya.

2 comments:

Mrs Taz said...

hihi saya suka taugeh ... rangup gitu ..

Pink Mama said...

Mrs Taz, you can take all of my taugeh :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin