Friday, December 30, 2011

Yesterday Birthday Girl




The happy birthday girl.

This girl really don't know how to smile. I had to make her relax her mouth a few time tapi gitu jugak senyumnya.

Earlier of the day, lunch at Village Park Damansara Utama with me, her ayah and Kakak.



prawn bihun no taugeh tu my favorite....slurp. Ayah makan mee kari and Kakak has nasi lemak ayam yang memang specialty Village Park. Ayam dia memang terbaik sedaplah so is the nasi tapi lepas tu tahan jerlah mata. 

rasa macam nak makan lagi . Cumanya masalah kat Village Park ni meja makan always full, so kadang-kadang kena tebalkan muka berdiri tunggu tepi meja orang. I know it's kinda annoying tapi kalau tak buat macam tu sampai bilalah tak dapat meja.

Later that nite, birthday celebration with the whole family =)



my cute nephew and niece







I had to lit the candles 3 times sebab banyak sangat permintaan untuk blow the candles....nieces and nephew ler tu.

Lupa nak snap gambar the dishes yang my mom cooked for her grand daughter's birthday. Sedap sangat nasi hujan panas and kari ayam. Plus ada ikan masak sweet sour to go with the rice. I just bawak the cake and some pastries that I bought from Jusco's bakery. Bagus tak....hehehe.....

So that was it....tak grand pun tapi yang penting famili semua ada =)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin