Monday, July 5, 2010

Popeye Taman Tun Dr. Ismail

So last Friday, my boss actually wanted to belanja us lunch at Santai TTDI but Santai closed for Friday prayer.

So next alternative he suggested was either KFC or Popeye.
KFC alamak selalu sangatlah. All of us except for the bossie never tried Popeye before.
So off to Popeye berbaris-barislah kami. Tipu sebenarnya, kalau berbaris pun 6 orang jerlah.

Imagine 4 of us squeeze together at the back seat of my boss's car. Pergi ok lagi, balik semua dah rasa sendat sebab montot mengembang.

So I had mild chicken and the others had shrimplah. Yeah they have shrimps too.
The chicken was nice, sedaplah jugak. Tak pedas sangat and tak tawar...kita oklah untuk tekak I.

I also had this Strawberry Cake, tak ingat nama apa. Sure is delicious sampai siap beli lagi satu tapau bawak balik ofis makan sorang-sorang. Tamak haloba...hehe.

Lain kali kalau rajin bolehlah bawak budak-budak ni makan kat Popeye sebab kalau asyik makan KFC jer pun bosankan.












 Actually boss belanja kitaorang semua as a farewell lunch cause 2 of my friends will be transferring back to HQ. Miss them already. The office won't be the same without you two...lepas ni nak pergi kacau bising-bising kat siapa lagi...sob!. Actually I was offered to go back to HQ a couple of months back but I declined sebab my house is so much nearer to the branch office. Tengok-tengok depa pulak yang kena balik HQ....

Semoga kita berjumpa di annual dinner kekawan...kalau ada Annual Dinnernya. Kuruslah aku lepas ni....(percaya sangatlah tu =P)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

d.a.m.i.q.u.l.a said...

harga die mhl sket dr kfc kan?dulu pernah makan tapi nape tah rase mcm masin pulak aritu.tapi mash potato die sedappp

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin